Nopcommerce

nopCommerce - to najlepszy system sklepowy! nopCommerce stanowi kompletny zestaw funkcji, który jest łatwy w obsłudze dla nowych firm internetowych, ale bez problemu zaspokoi najbardziej wymagających ekspertów e-commerce. Jest również bezpieczną, skalowalną i rozszerzalną platformą e-commerce. Został on pobrany ponad 1,5 miliona razy!

nopCommerce to konfigurowalny, stabilny i w pełni użytkowy sklep internetowy. nopCommerce jest rozwiązaniem ecommerce zbudowanym w oparciu o ASP.NET MVC i MS SQL 2008 (lub nowszy).

nopcommerce

System jest prosty w użytkowaniu i nadaje się do obsługi sklepów, które przerosły istniejące systemy. Posiada wszystko czego potrzebujesz aby zacząć sprzedawać dobra fizyczne i wirtualne przez internet.

Możesz zobaczyć demo sklepu pod adresem:
http://demo.nopcommerce.com/

Możesz zobaczyć demo panelu administracyjnego sklepu pod adresem:
http://admin-demo.nopcommerce.com

nopcommerce

Przegląd funkcji:

Mobile commerce, znany także jako M-Commerce lub mCommerce to możliwość prowadzenia handlu przy użyciu urządzenia mobilnego, takiego jak telefon komórkowy.

nopCommerce Mobile działa na każdym urządzeniu, bez konieczności instalowania dodatkowego opgogramowania. Aplikacja zapewni graficznie przyjemny dostęp do wszystkich funkcjnalności sklepu zapewniając sprzedawcom możliwość niezwłocznej prezentacji odpowiedniej oferty, promocji i produktów w celu zwiększenia sprzedaży i prowadzenia biznesu na wszystkich kanałach, bez względu na to, jakiego urządzenia używają konsumenci.

Alternatywnym podejściem jest stworzenie responsywnego skinu dla sklepu.

Funkcja multi-sklep pozwala na uruchomienie więcej niż jednego sklepu na jednej instalacji nopCommerce.

Dzięki temu możesz hostować więcej niż jeden sklep z różnymi domenami i zarządzać wszystkimi operacjami na każdym sklepie z jednego panelu administracyjnego. Możesz dzielić Katalog danych pomiędzy sklepy, np. mając produkt w więcej niż jednym sklepie, a klienci mogą zalogować się do wszystkich sklepów korzystających z tych samych danych.

Dzięki obsłudze wielu sklepów można uruchomić kilka sklepów internetowych, za pomocą jednego zintegrowanego systemu. Można tworzyć unikalne sklepy online dla wielu marek, produktów, B2B, B2C, stowarzyszeń, sklepów co-branded sklepów i innych. Możesz także szybko uruchomić mikro-sklepy wykorzystywane w kampaniach promocyjnych. Najlepsze z tego wszystkiego jest to, że każdy sklep internetowy współdzieli jedną bazę danych.

  • Kategorie i Producenci na każdy sklep
  • Produkty na każdy sklep
  • Zawartość (nowości, blog, artykuły) na każdy sklep
  • Płatności na każdy sklep
  • Metody dostawy na każdy sklep
  • Reole podatkowe na każdy sklep
  • Ceny produktów na każdy sklep
  • Newsletter na każdy sklep
  • Graficzny temat na każdy sklep
  • Filtrowanie zamówień i raportów na każdy sklep
  • Praktycznie każde ustawienie może być konfigurowane dla konkretnego sklepu

Wsparcie wielu producentów i Drop Shipping (model logistyczny sprzedaży przez internet polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę) pozwala na sprzedaż online bez martwienia się o stan magazynu i obsługę zamówień. Gdy włączony jest Drop Shipping, każdy produkt jest przypisany do konkretnego dostawcy, którego dane (w tym adres e-mail) są przechowywane.

Po złożeniu zamówienia e-mail zostanie wysłany do sprzedawcy z każdego produktu w zamówieniu. E-mail obejmuje produkty, ilości, itp. Sprzedawca następnie wysyła produkt do klienta w imieniu kupca, który zazwyczaj płaci każdemu z dostawców na koniec miesiąca.

Produkty od wielu niezależnych dostawców pojawiają się we wspólnym katalogu produktów i Twoi klienci mogą robić zakupy w jednym sklepie internetowym, nawet jeśli produkty są dostarczane przez setki różnych dostawców z całego świata. Każdy sprzedawca może być wyposażony w dostęp do panelu administratora do zarządzania własnymi produktami, raportami sprzedaży czy też szczegółami zamówień swoich produktów. Sprzedawcy nie zakłócają działania innych sprzedawców.

Gdy nastąpiła sprzedaż, wszystkie pieniądze idą na Twoje konto. Potem właściciel sklepu będzie płacił poza systemem każdemu sprzedawcy, zgodnie z historią zamówień.

Każdy producent ma swój własny panel administracyjny, gdzie może zarządzać swoim katalogiem produktów i zamówieniami.

Atrybuty produktu. Możesz stworzyć dowolną ilość atrybutów takich jak rozmiar i kolor - każdy z własnym SKU, ceną, wagą, obrazkiem i stanem magazynowym. Klient może dodać opcje tekstowe do produktów dla klientów do wypełnienia, takich jak inicjały produktów z monogramem. Klient może też przesyłać pliki, takie jak zdjęcie.

Porównywarka produktów. Porównując opcje i funkcje produktów ułatwiamy pracę klientowi i zwiększamy szanse na dodanie wybranego produktu do koszyka.

Zarządzanie stanem magazynowym. Mozliwość zarządzania zapasami pozwala właścicielowi sklepu ocenić faktyczną ilość towaru na magazynie. Można łatwo zarządzać statusem każdego produktu. Obsługiwane jest wiele magazynów. Dostawy częściowe są również obsługiwane tak jak zarządzanie zapasami przez cechy produktu (takie jak kolor i rozmiar).

Ceny. Indywidualne ceny mogą być określone dla poszczególnych grup klientów. Możesz umożliwić klientom wprowadzenie ceny produktu a właścicielowi sklepu pozwolić na ukrycie cen dla niezarejestrowanych użytkowników. nopCommerce obsługuje również cenę "Wyprzedaż" lub opcję "Cena na telefon".

Produkty do pobrania.. Sprzedaż produktów do pobrania, takich jak pliki muzyczne i książki może być doskonałą funkcjonalnością do sklepu internetowego. nopCommerce obsługuje załączanie licencji i umów uzytkowania dla takich produktów. Właściciel sklepu może wybrać typ aktywacji pobierania: "Gdy status zamówienia to Zapłacony" lub "Aktywacja ręczna".

Opinie i oceny produktu. Opinie o produkcie są jedną z najlepszych form marketingu. Prośba o opinie na temat produktów daje klientom głos i pozwala innym poznać opinię o Twoich produktach. nopCommerce obsługuje również funkcję przydatności recenzji ("Czy ta recenzja była pomocna dla Ciebie?")

I wiele wiele innych funkcji takich jak:

  • Wsparcie kategorii i sprzedawców
  • Produkty do wynajęcia
  • Pakiet (np. Zbuduj własny komputer) oraz grupowanie produktów
  • Nawracające produkty(Recurring Products)
  • Tagi produktów
  • System zarządzania zwrotami (RMA - return management)
  • Wsparcie wielu obrazków dla produktu
  • Polecane produkty, wyprzedaż oraz nowe produkty
  • Mozliwość wyłączenia przycisków kupna dla konkretnych produktów
  • Specyfikacja produktu (np. procesor, pamięć, karta graficzna)
  • Produkty powiązane i sprzedaż krzyżowa
  • Bezpieczeństwo. ACL (access control list) dla produktów, kategorii oraz sprzedawców.
  • Funkcja "Email do znajomego"
  • Produkty mogą wymagać dodania innych produktów do koszyka (Produkt X wymaga Produkt Y)
  • Tryb katalogu (zależny od roli klienta)
  • Wymiana kursu walut w czasie rzeczywistym (ECB Real-time currency exchange rates)
  • Konfigurowalne miary wagi i wymiarów
  • Import i eksport
  • Masowa edycja
  • itp.

System został zoptymalizowany po kontem SEO (Search engine optimization). SEO pomaga zapewnić, że strona jest dostępna dla wyszukiwarki i zwiększa szanse, na to że strona zostanie znaleziona przez wyszukiwarkę. Silnik systemu daje wyższą pozycję wyszukiwania, co oznacza więcej wolnego ruchu na sklepie.

Przyjazny dla wyszukiwarek. nopCommerce łączy w sobie wszystkie cechy niezbędne do polepszenia działania SEO. Właściciel sklepu ma pełny dostęp do zarządzania słowami kluczowymi i edytowania adresów URL. To daje Twojej stronie większą wagę dla Google, jeśli chodzi o ranking witryny na tle podobnych stron.

Mapa witryny. Istnieją dwie popularne wersje mapy strony. nopCommerce obsługuje oba z nich .XML Sitemap to zorganizowany format którego użytkownik nie musi widzieć, ale mówi on wyszukiwarce o stronach w witrynie, ich względnego znaczenia dla siebie, i jak często są aktualizowane. Sitemap HTML jest przeznaczona dla użytkowników, aby pomóc im znaleźć treści na stronie bez konieczności otwierania każdej z podstron. To pomaga użytkownikom i botom wyszukiwarek znaleźć konkretne strony na witrynie.

Microdata. Integracja takich danych z Twojąstroną oferuje wiele potencjalnych korzyści. Po pierwsze, da robotom więcej kontekstu dla rodzaju informacji na stronie internetowej oraz i w jaki sposób witryna powinna być indeksowana i oceniana. Inną zaletą danych jest tworzenie "bogatych fragmentów (rich snippets)", które wyświetlają więcej informacji na stronach wyników wyszukiwania. nopCommerce obsługuje również Twitter i Open Graph (Facebook) META tagi.

Można zlokalizować adresy URL. nopCommerce umożliwia właścicielowi sklepu do lokalizacji adresów URL. Lokalizacja URL zwiększa szanse na dopasowanie wyników wyszukiwania w innych kulturach/językach.

Okruszki (Breadcrumbs). Google integruje nawigację okruszków w wynikach wyszukiwarki, dzieki czemu wpis na liście wyników jest bardziej atrakcyjny i godny zaufania. Dla duzych stron internetowych, okruszki są świetnym sposobem, aby pomóc użytkownikom określić, gdzie się znajdują.

Normalizacja adresów URL. Używana jest w celu zmniejszenia indeksowania zduplikowanych stron i czyni stronę bardziej "przeglądalną" przez ustawienie adresu URL do preferowanego URL sklepu dla każdej kategorii i produktów.

Integracja Google Analytics. nopCommerce jest zintegrowany z Google Analytics. Śledzenie transakcji E-commerce automatycznie łączy dane wykorzystania strony z Google Analytics z transakcjami klientów.

Anonimowe zamówienie.Funkcja ta pozwala klientom dokonać zamówienia bez konieczności tworzenia konta. Wielu klientów woli takie podejście, ponieważ pozwala im przejść szybciej przez proces zamówienia.

Atrybuty zamówienia. Przy składaniu zamówienia można zapewnić klientom różne opcje. Na przykład, zapakować jako prezent lub spersonalizować przez wiadomości.

Jedna sotrna zamówienia. Pojedyńcza strona zamówienia znacznie redukuje czynności wymagane w procesie zamówienia. Upraszczając proces zamówienia dla klientów, można zwiększyć swoje dochody i współczynnik konwersji.

I wiele wiele innych funkcji takich jak:

  • Zamówienie przez telefon
  • Wsparcie dla wielu języków i walut
  • Konfigurowalne jednostki miar i wag
  • Wsparcie SSL (bezpieczne przeglądanie i zamówienia)
  • Powiadomienia SMS
  • Zamówienia w PDF
  • Mini koszyk
  • itp.

Punktowy program lojalnościowy. Program pozwala zaoferować liczbę punkty za złotówkę (lub dolara) wydanego w sklepie. Klient może następnie wydać punkty na zakup produktów w Twoim sklepie.

Import produktów do Facebook. Zintegruj sklep z Facebook w kilku prostych krokach i rozpocznij sprzedaż do użytkowników Facebooka już dzisiaj.

Obsługa produktów powiązanych. Wyświetlanie produktów powiązanych jest wspaniałym narzędziem do "up-selling (technika handlowa polegająca na sprzedaży aktualnemu klientowi droższych produktów, aktulizacji, dadatków itp.)", podczas przeglądania strony produktu na lub przy składaniu zamówienia.

Rabaty i kupony. Wysokość rabatu może być stałą wartością lub procentem wartości. na przykład 10,00 złotych lub 20% rabatu. Możesz określić datę rozpoczęcia i datę zakończenia ważności kuponu. Rabaty mogą być przypisane do całej kategorii produktów, transportu, wysyłki lub całości zamówienia. Rabaty mogą być filtrowane po roli klienta. Wspieramy również rabaty ilościowe (tier prices). "Jednorazowe" i "Jednorazowe na klienta" rabaty. Wspieramy także różne wymagania do uzuskania rabatu (np "kupił jeden z tych wariantów produktu" lub "wydał określoną kwotę").

Subskrypcje newslettera. nopCommerce umożliwia klientom zapis do newlettera. nopCommerce oferuje narzędzia do tworzenia własnych niestandardowych biuletynów oraz kampanii mailingowych. Może być również zintegrowany z zewnętrznymi usługami (np. MailChimp).

Zawartość. nopCommerce wspiera nowości, blog, fora, ankiety oraz strony z dowolną zawartością.

Karty upominkowe. Funkcjonalność karty podarunkowej to coś, co czego potrzebuje każdy handlowiec, bez względu na to, czy prowadzi biznes w trybie online czy offline. nopCommerce obsługuje dwa typy kart upominkowych: Karty dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail (wirtualne) i klasyczne karty upominkowe, które będą wysyłane za pośrednictwem poczty (fizyczne).

Opinie i oceny produktu. Opinie o produkcie są jedną z najlepszych form marketingu. Prośba o opinie na temat produktów daje klientom głos i pozwala innym poznać opinię o Twoich produktach. nopCommerce obsługuje również funkcję przydatności recenzji ("Czy ta recenzja była pomocna dla Ciebie?")

Porównywarki produktów. nopCommerce jest w pełni zintegrowany ze wszystkimi głównymi usługami np. Google Shopping, Pricegrabber i Yahoo Shopping, become.com

Program partnerski. Partnerski marketing to rodzaj marketingu opartego na wydajności, w których właściciel sklepu nagradza jednego lub grupę partnerów za każdego gościa lub klienta "przyprowadzonego" dzieki własnym działaniom marketingowym Partnera.

nopCommerce pozwala obsługiwać wszystkie główne karty kredytowe i debetowe. Każdy kraj ma swoje własne preferencje płatności, dlatego nopCommerce pozwala ograniczyć formy płatności w zależności od kraju.

Sklep może być ustawiony w tryb "Authorize Only" lub "Authorize and Capture" karty kredytowej. W razie potrzeby możesz odebrać płatność na wysyłkę. nopCommerce obsługuje również zwrot (i częściowy zwrot) oraz utratę funkcjonalności.

nopCommerce jest zintegrowany z ponad 50 metodami płatności i bramkami:

  • Płatność przy odbiorze lub płatność w sklepie
  • Zlecenie zakupu
  • Czeki / gotówka
  • Manualna bramka (zbierz zamówienia i płatności do zarządzania offline)
  • AliPay
  • Amazon
  • ANZ
  • Authorize.NET
  • Beanstream
  • bKash
  • Braintree
  • Buckaroo
  • CCAvenue
  • Cybersource
  • E-xact
  • EBS
  • EasyPayWay
  • Eway
  • First Data GGE4
  • iPay88
  • Mollie
  • Ogone
  • PagSeguro
  • Paymill
  • PayPal Standard
  • PayPal Website Payments Pro (Direct)
  • 2Checkout
  • PayU
  • SagePay
  • SSLCommerz
  • Stripe
  • WordPay
  • Inne metody płatności (50+)

Obliczenie. Sklep może być skonfigurowany do bezpłatnej wysyłki powyżej X zł. Właściciel sklepu może skonfigurować koszty wysyłki na podstawie wagi zamówienia lub kwoty zamówienia. Właściciel sklepu może również określić dodatkowe koszty wysyłki dla każdego produktu. Właściciel sklepu może tworzyć zniżki kosztów wysyłki (procent lub stałą kwotę). Docelowe grupy klientów mogą być oznaczone jako bezpłatna wysyłka.
nopCommerce pozwala ograniczyć dostępne metody wysyłki w zależności od kraju. Ponadto wspieramy produkty (np. usługi) "nie wymaga wysyłki".

Adresy. nopCommerce pozwala klientom podać dwa różne adresy rozliczeniowy i wysyłki, więc można łatwo wysyłać rzeczy jako prezent.

Szacowanie kosztów wysyłki. Pomaga klientom oszacować koszt wysyłki przed rozpoczęciem procesu realizacji transakcji. Klienci po prostu wprowadzają kraj, województwo i kod pocztowy a system, pokaże dostępne opcje wysyłki i szacunkowy koszt.

Metody wysyłki. Właściciel sklepu może zdefiniować metody niestandardowe wysyłki (np. drogą lądową, następny dzień itd.) lub użyć popularnych przewoźników (np. UPS, USPS, FedEx, itp). nopCommerces jest zintegrowany z największymi przewoźnikami. Klienci mogą wybrać preferowanego przewoźnika nośnik w oparciu o doświadczenie, ceny lub miejsca dostarczenia.

  • UPS
  • USPS
  • FedEx
  • Australia Post
  • Canada Post
  • itp.

Dokument dostawy. Obsługiwane jest wiele przesyłek na zamówienie. Dostępne są Numery śledzenia przesyłki.

Obliczenia podatkowe nopCommerce oferują znaczną elastyczność w zakresie spełnienia wymagań prawnych, Twoich preferencji i oczekiwania klientów. Właściel sklepu może zarządzać wszystkimi ustawieniami podatków z poziomu konsoli administratora.

Lista funkcji podatkowych

  • Konfiguruj podatki dla krajów, województw, kodów pocztowych
  • Produkt może byćoznaczony jako posiadający podatek lub wolny od podatku
  • Klasy podatkowe dla produktu (np. dobra, usługi, alkohol itp.)
  • Grupy klientów mogą być oznaczone jako wolne od podatków
  • Podatek VAT Uni Europejskiej(EU VAT, Numer VAT Firmy)
  • Pozwala właścicielowi sklepu na zdefiniowanie podatku opartego o ustawienie: rozliczeniowy/wysyłki/domyślny/adresu dostawy
  • Pozwala właścicielowi sklepu na zdefiniowanie czy podawane ceny zawierają podatek
  • Pozwalają klientowi to wybrania cen netto/brutto
  • Pozwala właścicielowi sklepu na zdefiniowanie sposobu prezentacji cen netto/brutto
  • Pozwala właścicielowi sklepu na zdefiniowanie czy dostawa jest opodatkowana
  • Integracja StrikeIron
  • Integracja Avalara

Atrybuty klienta. Masz prawo, aby włączyć lub wyłączyć dowolny wbudowany atrybut klienta (np. Kraj lub pola adresu). Możesz także dodać dowolny inny niestandardowy atrybut specyficzny dla biznesu.

Uwierzytelnianie zewnętrzne. Pozwól swoim klientom na rejestrację i logowanie przy użyciu OpenID, Facebook, Twitter itp.

Bezpieczeństwo i uprawnienia. Właściciel sklepu może skonfigurować szczegółowe zasady i uprawnienia dla użytkowników. Być może chcesz, aby tylko niektórzy pracownicy mogli edytować produkty lub przeglądać statystyki zamówień.

Lista życzeń (Wishlist). Lista życzeń umożliwia klientom przechowywać produkty do zakupu w późniejszym terminie.

Wsparcie RTL (Right-To-Left). RTL oznacza prawo-lewo i jest dla użytkowników, którzy korzystają z innego alfabetu w swoich językach i co gorsza, czytają i piszą z innego kierunku. Na przykład, perski, arabski itp.

Prawo cookies UE. Obowiązuje od maja 2012 roku UE (Unia Europejska). Prawo ciasteczek wymaga od stron internetowych, aby uzyskać pozwolenie od użytkowników, przed zapisem ciasteczka.

I wiele wiele innych funkcji:

  • Web Services API
  • Pozwala klientom rejestrować/logowaćsię za pomocą adresu email lub nazwy użytkownika
  • Klienci mają wgląd do historii i statusu zamówień
  • Klient posiada książkę adresową
  • Role klientów (grupy)
  • Integracja z Chatem na żywo
  • Konfigurowalne maile do użytkownika
  • Wiadomości prywatne
  • Wsparcie stref czasowych
  • Odzyskiwanie hasła
  • Wiele typów rejestracji/aktywacji konta np. automatyczna rejestracja, walidacja adresu email czy zatwierdzanie przez administratora.
  • Formularz kontaktowy
  • Logowanie aktywności klienta
  • itp.
“Computers are good at following instructions, but not at reading your mind.”

Donald Knuth

Rozpoczynasz nowy projekt? Napisz do Nas

Nasza strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki Zamknij